Tuesday, March 1, 2011

My Bro Pre-Wedding



haNtaRaN pIhaK lelaKi


hanTaRan PIhaK peremPuan


lame sgt menuNGGu hahhahhaha


khutbah nikah(aku terima niKahnYa)

berdebar kowt hahhah


aKu tERima NIKahnyA

aMin


lega aku ahhhah


siGn agReement kawen


finaLLy

beloved nephew & niece



nie sebahagian daripada pic sepanjang majlis akak nIkah mY brother hehehhehe
lepas nie aku da x jd phoTOgrapher da hehehheh
pasni aku jd pengapit plak heheheh hamek berkat hehheheheh
so korg doaka2n utk aku grad cpt2,dapat keje , kumpul dwit
pas2 kawen heheehhe
lau nk tgk pic lg jangan dok segan2 mai lar tgk kat facebOOk encik cRecKO noh ehheeh



NEXT POsT
sIMposiUm Dilema MelaYU....
'perspektIf dan KONkLUsI'


2 comments:

  1. er...agak konpius melihat gamba 1st n 2nd tuh...memang adat belah sana eh kena kasi barang hantaran byak2??? banyak kot...

    ReplyDelete
  2. cik sha: agak lar da kra cam adat gak lar..coz main dier dlm 10jer yg len top up by my other family lar hehheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Disini.
Satu Pun Jadilah. Hehe.

-all rights reserved by encik crecko official website-